Geoblog.pl    robas    Podróże    miała być Bułgaria ale wyszło trochę dalej... wakacje 2009    Gdzie by tu pojechać...

Gdzie by tu pojechać...

Polska, Poznań

Po powrocie z poprzednich wakacji byliśmy bardzo nakręceni i już zimą 2009 r zaczęliśmy kombinować gdzie by pojechać na następne wakacje. Siedzimy nad mapami i może tutaj, a może tutaj? Wiemy jedno, na pewno gdzieś w ciepłe rejony. W końcu jest decyzja – Bułgaria. Teraz jeszcze trzeba poszukać jakąś fajną miejscowość z ładną plażą i żeby było blisko do różnych atrakcji. Złote Piaski i Słoneczny Brzeg odpadają od razu, to typowe „kombinaty” szukamy czegoś innego. Wybieramy Sozopol. Nauczeni doświadczeniem z poprzedniego roku wiemy już jak się przygotować więc idzie to znacznie szybciej. Zakupy, sprawdzenie samochodu, wykupienie ubezpieczeń i jesteśmy gotowi do drogi.

mirka66 - 2014-02-06 11:36
Witam kolejnych geoblogowiczow,ktorzy podrozuja po swiecie swoim samochodem,sami opracowywuja trasy i co najwazniejsze podrozuja z dziecmi.My od lat tak podrozowalismy.Kupilismy namiot ktory montuje sie na dach auta i w razie koniecznosci mozemy nocowac na dziko.A na campingach nie placimy za miejsce na namiot tylko za samochod.
Witam jeszcze raz i zapraszam do mnie na blog.