Geoblog.pl    robas    Podróże    Zeusie przyszliśmy po Ciebie    Plażowanie

Plażowanie

Grecja
Grecja, Néoi Póroi

Plan na wyjazd nie był zbyt ambitny. Przynajmniej jak dla nas. Założyliśmy że chcemy przede wszystkim wypocząć. Mieliśmy zaplanowane dwa wypady, ale o tym później. Najpierw kilka dni chcemy się nacieszyć wspaniałą pogodą, piaskiem na plaży, bardzo ciepłą wodą w morzu i wspaniałym jedzeniem. Dni płyną nam beztrosko. Codziennie na śniadanie ten ich pyszny pszenny chleb z fetą, tzatzikami, pomidorami do tego świeżo wyciskany sok z pomarańczy. Na plażę zabieramy zawsze coś na słodko, jakieś lokomades czyli pączki, albo ciastka francuskie ze szpinakiem lub owocami z fantastycznej piekarni, do której trzeba iść dość daleko, ale naprawdę warto. Na plaży spędzamy całe dnie, w wodzie można siedzieć właściwie cały czas, ma około 25 stopni. Snurkujemy z Natalią godzinami, wyławiając muszelki. Po powrocie z plaży obowiązkowo sałatka grecka i wino retsina. Czasami idziemy do naszej ulubionej knajpki i zamawiamy jakieś krewetki albo musakę, a czasami odkręcimy słoik ze spaghetti albo chińszczyzną na kwaterze. Wieczorem spacery brzegiem morza i lody. aaaah... rozmarzyłem się.