Geoblog.pl    robas    Podróże    Rzym zimą 2016    Rzym czwarty dzień

Rzym czwarty dzień

Włochy
Włochy, Roma

Wydawałoby się że po trzech bardzo intensywnych dniach widzieliśmy już wszystko. Nic bardziej mylnego. Lista ciekawych miejsc w tym mieście właściwie się nie kończy. Nogi bolą już od rana, a tu znowu ładnych kilka godzin chodzenia. Jedziemy metrem na Plazza del Popolo. Dalej przez park idziemy górą do Schodów Hiszpańskich. Niestety są w remoncie i można przejść tylko wąskim zejściem. Całe szczęście że są ogrodzone w taki sposób że je widać, ale posiedzieć na nich niestety się nie da. Zapuszczamy się wąskie uliczki starego miasta z ekskluzywnymi sklepami najbardziej znanych projektantów mody i biżuterii. Z ciekawości (bo przecież nie na zakupy) wchodzimy do Cartiera. Trzeba dobrze liczyć zera przy cenach :) Idziemy jeszcze raz do Fontanny di Trevi. Za dnia tłok jest jeszcze większy. Wchodzimy jeszcze do Panteonu z okulusem w dachu, dalej na Plac Navona i Campo di Fiori. Cztery dni z rzędu bardzo długich spacerów dają o sobie znać. Człapiemy już z powrotem robiąc co chwilę przerwy.