Geoblog.pl    robas    Podróże    Jedziemy po słońce – Turcja 2015    Jest już trochę lepiej

Jest już trochę lepiej

Turcja
Turcja, Side

Kolejnego dnia czuliśmy się już trochę lepiej, ale w dalszym ciągu nie na tyle, żeby pojechać do aquaparku. Idę więc kolejny raz do biura podróży i proszę żeby przełożyć jeszcze o jeden dzień. Widać że trochę to nie pasowało, ale gdzieś zadzwonił i mówi że ok. Naprawdę super facet. Już widzę jak nasza rezydentka po sprzedaniu nam wycieczki przełożyłaby nas na inny termin. A u niego mimo że wyraźnie mu to pokrzyżowało plany dało się załatwić. Obiecałem mu za to, że wstawię adres i zdjęcie jego firmy na swoim blogu co niniejszym czynię, wystawiając najlepszą rekomendację. Naprawdę szczerze polecam jeśli będziecie w Side jego biuro https://pl.tripadvisor.com/Attraction_Review-g297968-d8750590-Reviews-Vertrau_Reisen_by_Prestige_Tourism-Side_Manavgat_Turkish_Mediterranean_Coast.html
Po obiedzie, na który zjedliśmy suchy chleb czujemy się już na tyle dobrze żeby pójść nad hotelowy basen. Trochę w cieniu, trochę w wodzie, jakoś ten dzień minął.