Geoblog.pl    robas    Podróże    Maroko 2015 czyli szkoda czasu i nerwów    Udręki ciąg dalszy

Udręki ciąg dalszy

Maroko
Maroko, Agadir

Jak tylko rano zaczęło robić się szaro obudziły nas jakieś hałasy. Ogromne stada mew gniazdujące w licznych pustostanach zaczynały się drzeć niemiłosiernie. Super :( pospać też się nie da. Poleżeliśmy jeszcze trochę i idziemy na śniadanie. Może będzie lepsze od wczorajszej kolacji. Nie było :( Na cały hotel kilka pokrojonych pomidorów i ogórków, miseczka dżemu i kilka plasterków czegoś co miało być żółtym serem a w rzeczywistości było jakąś mazią. A i zapomniałbym, była jakaś pani kucharka, która robiła jakieś placki na ciepło bez smaku, a konsystencja tego była jak guma. Tylko pierwszego dnia daliśmy się na nie namówić. Dramat, tragedia nie wiem jak jeszcze to opisać. Jedyne co nadawało się do jedzenia to bagietki.
Dobra, dosyć tego, idziemy na plażę. Ale nie ma słońca, do tego mocno wieje. Bierzemy coś z długim rękawem. Plaża w Agadirze jest gigantyczna. Różnica między odpływem, a przypływem powoduje lekko licząc jakieś 100 metrów różnicy w jej szerokości. Mnóstwo tubylców wyznacza liniami boiska i grają całymi godzinami w piłkę. Bo i co mają robić. Jedyne zajęcie to nagabywać turystów, a tych coraz mniej. Idziemy sobie tą plażą w kierunku góry i co chwilę ktoś nas zaczepia próbując nam coś sprzedać. Męczące to oganianie się od wciskaczy. Widzę że Kinga ma minę nietęgą. Głodna, niewyspana, zmęczona, słońca nie ma i jeszcze ci beduini ciągle łażący za nami.

Doti
Doti - 2016-11-26 10:07
To prawda, roszczeniowa a czasem wręcz beszczelna postawa tubylców wobec turystów znacząco obniża walory tego pięknrgo kraju i skutecznie zniechęca do ponownych odwiedzin, ogromna szkoda , turysta-skarbonka , take traktowanie nie należy do przyjemności

Sylwina
Sylwina - 2016-12-18 19:11
Ja teraz lece do Maroko 23.12.2016 , ciekawa jestem czy da się poopalac, wstępnie do Marroko wycieczkę juz zarezerwowalam, i po zdjeciach widzę ,ze będę naszczescie innym hotelu.

Sylwina - 2016-12-18 19:12
Tzn wycieczkę do Marrakeszu :) planujemy

robas - 2016-12-18 22:54
Podobno Marrakesz dużo lepszy od Agadiru, ale nie byłem to nie mam porównania. Jedni napiszą jak jest, a drudzy rozpłyną się w zachwytach bo jakoś tak ciężko powiedzieć że się wyjazd nie udał. Gdyby tak usunąć Marokańczyków z Maroka byłoby całkiem znośnie